Qaçış oyunları özündə macəra, teatr və komanda işinin elementlərini, o cümlədən xüsusi effektləri birləşdirir. Hər bir otağın mövzusu fərqli olsa da, onların hər biri məhdud vaxt ərzində kodları sındırmaqla, açar sözləri tapmaqla və müxtəlif bacarıqlardan istifadə etməklə xilas olmaqdan ibarət yarışı təmsil edir. Onların dünyada məşhurluğu zamanla sürətlə artır. İlkin qaçış oyunu 2007-ci ilin iyul ayında Kioto şəhərində başlamışdır. İndi isə dünyada elə şəhər tapmaq çətindir ki, ən az bir qaçış otağı olmasın. Qaçış otaqları təcrübə iqtisadiyyatına aid bariz nümunədir. Mənalı təcrübə axtaran və passiv istehlak təcrübəsi əvəzinə yaddaqalan xatirələr formalaşdıran istehlakçıların yeni nəsli yaranır.
Biz müəmma, macəra və problemlərin həll olunması prosesinin eyni elementlərini bir araya gətirən, qaçış oyunu tərzində timbildinq fəaliyyətlərinə sahibik. Onların ortaq təcrübə vasitəsilə komanda əlaqələrini gücləndirməsi, bundan əlavə, kreativ düşüncə və problemlərin həll edilməsi bacarıqlarından qeyri-rəsmi mühitdə istifadə olunmasını tələb etməsi sübut edilmişdir. Komanda üzvləri uğur qazanmaq üçün öz bacarıqlarını birləşdirərək əməkdaşlıq etməyi öyrənirlər və bəzi timbildinq fəaliyyətlərində komandalar hər kəs üçün uğur qazanmaq məqsədilə əməkdaşlıq etməli olurlar. Onlar ünsiyyətsizliyi aradan qaldırmaq və şöbələrarası əməkdaşlığı gücləndirmək üçün praktik öyrənmə alətidir. Qaçış oyunları komanda dinamikasını ortaya çıxarmaq üçün bərabərhüquqlu platforma yaradır. Ünsiyyət, güclü liderlik bacarıqları və həmkarınızın fərdi xüsusiyyətlərinin başa düşülməsi müvəffəqiyyətli biznes (və çıxılmaz vəziyyətdən çıxmaq) üçün əsas komponentlərdir!
Müvafiq mövzu üzrə məşhur proqramlardan ibarət bu seçimə nəzər salın.
Qərar verməkdə çətinlik çəkirsiniz? Axtardığınız bu deyil?