"Miss World" gözəllik yarışmasında Çini təmsil edəcək şəxsin yekun seçim həftəsinin bir hissəsi olaraq iştirakçılar yeni ətirin hazırlanması prosesində iştirak etdilər. "Catalyst Global" şirkətinin "Essence of Excellence" adlı timbildinq tədbirində iştirak edən qızların ünsiyyət, əməkdaşlıq və kreativlik bacarıqları diqqət mərkəzinə düşdü.
Ətirin hazırlanması
"Catalyst Global" şirkətinin direktoru Mark Davenport tədbiri təşkil etmək üçün dərhal məkana gəldi. Ətir biznesi barədə qısa məlumat verdikdən sonra Mark hər bir komandaya hədəf olaraq müəyyən edilmiş bazarı cəlb edəcək ətir hazırlamaq və onu qarışdırmaq barədə təlimatlar verdi. 6 komandaya bölünən qızların hər biri ətiri hazırlamaq üçün resurslardan istifadə etdi.
Münsiflərin qərarı
"Miss World" yarışmasının münsifləri yalnız komanda işinə deyil, həm də birinci, ikinci və üçüncü səviyyəli qeydləri birləşdirərək mükəmməl məhsul yaratmağa çalışan komandaların müştəriləri nə dərəcədə başa düşdüyünü qiymətləndirdilər.
“İştirakçıların hazırladığı ətirdən çox məmnun qaldım. Əslində, ətir o qədər yaxşı idi ki, hər kəs özü üçün bir nümunə götürdü. "Miss World" yarışması xatırlatmaq lazımdır ki, "Essence of Excellence" fəaliyyəti yalnız füsunkar qızlar üçün deyil. Unikal inqrediyent kombinasiyalarını xüsusi resurslarımızla birləşdiməklə komandalar kişilər, qadınlar və yeniyetmələr üçün uniseks ətirlər hazırlaya bilərlər.
Ətir hazırlamaq çox maraqlı və interaktiv prosesdir. Mən bu fəaliyyəti tərəddüd etmədən bütün kişilərə tövsiyə edirəm. Oyunun bütün sınaqları zamanı kişilərdən müsbət reaksiya almışıq.
Oyunun biznes mesajı ilə əlaqələndirilməsinə gəldikdə isə qeyd etmək lazımdır ki, bu proses həqiqədən komandaları müştərilərlə emosional əlaqə yaratmağa vadar edir. Bu imkanı kəşf etmək üçün bu cür timbildinq təcrübələrinin sayı çox deyil.“
Mark Davenport "Essence of Excellence" fəaliyyəti barədə daha çox məlumat verir