Müştərilər məhsul və ya xidmətin qiymət təklifini öz ehtiyaclarına uyğunlaşdırırlar. Ümumi məqsəd müştəriləri yenidən məhsul satın almağa təşviq etməkdir. Rəqabət üstünlüyü qazanmaq üçün şirkətlər tamamilə unikal məhsul və xidmətlər yaradırlar. Bununla belə, müştərilər intuisiya əsasında satın almağa meyllidirlər, çünki onlar bunun düzgün olduğunu düşünürlər. Səciyyəvi olaraq, insanlar bazarda aparıcı məhsulun seçilməsi kimi onlara asan görünən məhsulları arzulayırlar. Rəqabət üstünlüyünə malik şirkətlər rahatlıq və tanışlıq kimi amilləri təhlükəyə atmaq istəmir.
Beləliklə, rəqabət üstünlüyü necə əldə edilir? Əvvəlcə, birinci olmağa çalışın. İkincisi, şirkətə daha aşağı xərclər, daha yüksək şərti bazar payı və rentabellik qazandırmaq məqsədilə bazar payı əldə etmək üçün əvvəlcədən gərgin sövdələşmə aparın. Əvvəlcədən əldə edilmiş pay üstünlüyü çox vacibdir. Pulsuz məhsul və ya xidmətlərin təklif edilməsi müştərilərdə vərdiş formalaşdırmaq üçün ağıllı taktika ola bilər. Şirkətlər öz məhsullarını yeniləməlidir, ancaq bu cür dəyişikliklər elə şəkildə təqdim olunmalıdır ki, məhsul və ya xidmətin yeni versiyası köhnə məhsul və ya xidmətin rəqabət üstünlüyünü qorusun. Müştərilərin iştirak etdiyi proseslərin əsasını qoymaq üçün biznesə və müştəri təcrübəsinə təsir göstərən insanlara nəzər salın. Alternativ olaraq, müştəri təcrübəsini, onların istək və ehtiyaclarını araşdırın. Bundan sonra təşkilat müştərilərin ehtiyaclarını qarşılayan prosesləri formalaşdıra və bu yolla zamanla çox böyük rəqabət üstünlüyünə sahib ola bilər. Müştərilər o zaman tam xoşbəxt olurlar ki, bütün biznes prosesləri onların ehtiyaclarını qarşılayacaq şəkildə tənzimlənir.
Timbildinq proqramları və praktik biznes oyunları əməkdaşlara rəqabət üstünlüyünün əhəmiyyətini aşılamaq üçün səmərəli üsuldur. Onlar, həmçinin, rəqabət üstünlüyü ilə bağlı davranış və yanaşmaları formalaşdırmaq üçün mükəmməl vasitədir.
Müvafiq mövzu üzrə məşhur proqramlardan ibarət bu seçimə nəzər salın.
Qərar verməkdə çətinlik çəkirsiniz? Axtardığınız bu deyil?